Rower:MTB

do pracy i z powrotem

Wtorek, 27 listopada 2012 · dodano: 27.11.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj nie spotkałem Hipków, ani Goro Powód był dość prosty, musiałem zjawić się w pracy wcześniej. Chociaż wtedy też potrafimy się spotkać, tylko w innym miejscu.

Po kilku godzinach pracy czekała mnie niespodzianka opisująca inne spotkanie, dostałem sms'a:
"Przejechałeś dziś K**** na Bitwy!"
Nie przypominam sobie, żebym kogoś rozjechał. Wręcz przeciwnie, kierowcy dzisiaj szaleli na zielonych strzałkach. Dzisiejszy mistrz, z dużą prędkością zbliżał się do skrzyżowania i bynajmniej zwalniać nie zamierzał. Analizując sytuację stwierdziłem, że trzeba będzie delikatnie nacisnąć klamki. Dojeżdżam do przejazdu rowerowego już z odpowiednio obliczoną prędkością. Kiedy ja mam jeszcze kilka metrów do przejazdu, kierowca już na nim jest, patrzy w lewo i odwraca głowę w prawo i... ups. Pierwszy odruch to hamowanie, na szczęście jego mózg w mgnieniu oka zatrybił, że lepiej zjechać z przejazdu niż na nim pozostać. Ciekawe czy jakby zobaczył pociąg na przejeździe kolejowym to też by hamował?
Wracając do początkowej wiadomości, to był to jedynie przekaz, że byłem widziany.