Rower:MTB

Białołęka

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 0

Planowałem na dzisiaj jakąś dłuższą wycieczkę, ewentualnie zjawie się w końcu na Rondzie. Jednak rano padało (z tego co pamiętam, bo dawno to było), a co gorsza obudziłem się ze sporym bólem szyi. Skończyło się tylko na Białołęce, a i tak do ostatniej chwili zastanawiałem się czy jednak nie skorzystać z komunikacji miejskiej. Jazda tego dnia nie należała do przyjemności.

Cel wyprawy na Białołękę był jasny, zobaczyć nowo narodzonego Stasia, przyszłego adepta kolarstwa, no przynajmniej wg Wujka Chraba. ;)
Przy okazji wizyty, zobaczyłem kilka zdjęć ślubnych siostry świeżo upieczonej mamy okazało się, że podczas mojego powrotu z Płocka widziałem przed Łomiankami Cadillaca, którym młodzi jechali do ślubu. Mały ten świat.

Podczas powrotu, przy próbie wjazdu na Agrykole drogę zagrodził mi steward. Zakomunikował, że przejazdu nie ma, nawet chciał tłumaczyć jak objechać. Chciałem przeforsować mój przejazd boczkiem, przecież ja tylko na górę. No cóż, jak wjechałem na skarpę to już wiedziałem dlaczego patrzył na mnie jak na idiotę.
Na Agrykoli odbywał się wyścig mydelniczek...