Rower:Szosa

Podjazdy

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 02.07.2012 | Komentarze 0

Natchniony przez innych wybrałem się na Agrykolę. Po raz pierwszy nie byłem tam w celu jednokrotnego podjechania. Wjechałem zgodnie z założeniem, 10 razy.
Później wracałem do domy przez Wilanów. Zastanawiałem się czy lepszy jest ten skwar czy jednak wspinaczka w cieniu. Wydaje mi się, że podjeżdzanie było jednak mniej męczące. Sigma wskazywała w pewnym momencie ponad 43 stopnie. Jazda w takich warunkach to okropność, zagotowała mi się czaszka.

Jak już dojeżdżałem do domu to chmury przesłoniły słońce. Zrobiło się ciut chłodniej, co nie znaczy, ze nadal nie było gorąco. W takich warunkach pedałowałoby się jednak znacznie przyjemnie. Mówię pedałowałoby, bo z zagotowaną czaszką było mi już wszystko jedno. Okazało się, że jednak mój powrót o tej porze był bardzo dobrą decyzją. Nie zdążyłem się do końca umyć i już słyszałem ulewę. Sama ulewa to jeszcze pół biedy, ale intensywne opady deszczu szybko zmieniły się w sporych rozmiarów grad.
W końcu jakiś plus, dwa tygodnie temu zaliczyłem wszystkie ulewy jakie mogłem. Nawet te, których nie było w stolicy, a przechodziły obok, dokładnie tak samo jak moje trasy...