Rower:Wheeler

do pracy i z powrotem

Czwartek, 29 marca 2012 · dodano: 29.03.2012 | Komentarze 2

Rano wyszedłem z psem i padało, kilka minut później przestało, więc w drodze do pracy nie zmokłem. Później miałem się przedostać na Targówek i były dwie opcję - jadę prosto z pracy rowerem lub wracam do domu i zabieram się autem z kumplem. Dostępność drugiej opcji pojawiła się w środku dnia. Zastanawiałem się co zrobić, prognozy mówiły, że ma padać. Niebo też nie wyglądało optymistycznie, chociaż miałem wrażenie, że najgorsze przechodzi. Co będzie za 5h? Nie wiedziałem. Na pewno miało się ochłodzić, biorąc pod uwagę:
- niską temperaturę + deszcz
- zostawienie roweru na kilka godzin jak mam rozsądną alternatywę dojazdu
- późną porę zakończenia seansu
- czas powrotu autem i rowerem
po dojeździe do Prymasa wybrałem kierunek Ochota.

W sumie miałem nadzieje, że popada. Niestety nic z tego. Lekko pokropiło tuż przed seansem, ale jakbym jechał bezpośrednio to dawno był bym na miejscu.
Po wyjściu z kina widać, że padało, ale teraz sucho. Oznacza to, że bym nie zmókł, chociaż zamiast teraz pisać wpis na bs jeszcze bym pedałował...