Rower:Wheeler

centrum + 2x uczelnia

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 2

Rano pojechałem do centrum, tutaj ukazała się przewaga jednośladu nad tramwajem. Mimo, że wyszedłem kilka chwil później to i tak w centrum musiałem czekać. Pomimo, że jechałem dokładnie tak samo jak tramwaj, bo to najkrótsza droga.

Później pojechałem już tramwajem, odbierałem psa po zabiegu i powrót musiał odbywać się autem. Tu muszę powiedzieć, że nasi kierowcy to też ludzie i jak nieśliśmy jeszcze półprzytomnego zwierza (nie małego i nie lekkiego) to bez problemu ktoś się zatrzymał i przepuścił przez ulicę. Przejścia tam nie było, ale była to najszybsza droga do auta. Powrót samochodem pokazał jego najgorsze miejsce w dzisiejszej rywalizacji, tramwaj był szybszy. Zawsze byłem sceptycznym podobnym testom. Akurat wczorajsza praktyka w tym konkretnym przypadku pokazała kolejność: rower>ztm>auto.

Z racji tego, że przez korki trochę wracaliśmy to wystrzeliłem jak z procy na uczelnie. Mimo tego, spóźniłem się kilka minut na ćwiczenia. Byłem głodny, bo na jedzenie nie było czasu. Na szczęście miałem okienko i pojechałem w przerwie na obiad do domu, stąd dwa razy byłem na uczelni.

Co ciekawe, usłyszałem od znajomych, że jak jechali do Nas to natknęli się na mało rozgarnięta kobietę w aucie segmentu premium. Jakiś inny kierowca wyraził swoje niezadowolenie z jej postawy na drodze rzucając w auto bułkom...