Rower:Wheeler

superbohater

Sobota, 4 lutego 2012 · dodano: 05.02.2012 | Komentarze 2

Rano uczelnia. Pojechałem w cywilnych ciuchach i kurtce zimowej, ciepło to za mało powiedziane. Jak wracałem to spotkałem psa-dziwaka, a on rowerzystę dziwaka. Pies ten, najprawdopodobniej amstaf, był ubrany w jakiś dziwny kubrak, coś al'a plandeka z wycięciami na łapy. Widziałem bawełniane stroje na jamnikach, ale czegoś takiego jeszcze nie. Stałem akurat na światłach jak to zwierze przechodziło przez pasy, od razu zainteresowało się moją osobą. Namierzyło mnie wzrokiem i przestało dopiero po opuszczeniu przejścia.

Później udałem się na Bemowo na spotkanie ze znajomymi. Zamieniłem kilka zdań ze starszym barmanem na temat jazdy rowerem w zimę. Najlepsze było jednak na koniec, jak zacząłem ubierać się do wyjścia. Po pytaniach czy na pewno idę na rower czy na narty jeden ze znajomych doszedł do wniosku, że... jestem superbohater (maska, itp). Wszyscy podłapali i próbowali wymyślić jakąś ksywę, a ja tymczasem udałem się na zewnątrz, celem ratowania mieszkańców Bemowo przed złem... :D