Rower:Wheeler

fajerwerki i... zakwasy

Niedziela, 29 stycznia 2012 · dodano: 29.01.2012 | Komentarze 7

Teraz już wiem, jakie mięśnie nie są wykorzystywane podczas jazdy na rowerze. Pedałować jeszcze mogę, ale podczas chodzenia czuje prawie wszystko. Skutki biegania od święta.

Wieczorem pojechałem nad Wisłę, pstryknąć sztuczne ognie z okazji otwarcia Stadionu Narodowego. Dziękuje wszystkim czynnikom ludzkim i pozaludzkim, że musiałem czekać 20 minut dłużej z powodu jakiejś obsuwy, ależ długu musiałem później odmrażać paluchy u nóg (ręce jakoś udało mi się rozgrzać podczas powrotu). Ścieżka nad Wisłą cała zajęta, jechał rowerzysta, dostał instruktaż, że ścieżki nie ma, odparł "a co?". Nie przekonało to Pani, która agresji nie miała, raczej troskę o rowerzystę, który musiał przebijać się przez tłumy. Myślenie wielce ciekawe, idąc tym tokiem, jak kierowcy hurtowo zostawią swoje auta na DeDeRze to nagle co, nie ma ścieżki bo jest parking?

Musiałem śmiesznie wyglądać z "żółwikiem" i statywem na plecach, bo wzbudziłem szczery uśmiech innego rowerzysty, którego spotkałem później na de Gaulle'a (wcześniej widzieliśmy się przed skarpą, ale jechaliśmy w przeciwnych kierunkach). Kierowcy stali w korkach, a ja z powodu na grożące odmrożenia jechałem jak głupi, aż dziwię się, że nikt mnie nie obtrąbił. Wręcz przeciwnie, często robili miejsce. :)

Stadion Narodowy © chrabu

Otwarcie Stadionu Narodowego © chrabu

Otwarcie Stadionu Narodowego #2 © chrabu
Kategoria <49km, 2012, MTB

chrabu
| 18:24 wtorek, 31 stycznia 2012 | linkuj wiedziałem, że HDeRek się spodoba. :)
| 18:19 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj surf, jak się robi to się nie ogląda. ;)

niradhara, proszę i dziękuje :)

lukasz78, ja też. oby 11 lutego.

Gewehr, o tak, ale wiedziałem, że bez statywu nie mam po co marznąć. zwłaszcza, że to był cel ruszenia 4 liter. przy okazji pewnie zrobiłbym kompaktem i też byłoby ok. najgorsze jest to, że mam plecak na zdecydowanie więcej sprzętu niż posiadam, a co za tym idzie jego gabaryty do małych nie należą.
jeden aku tez mi padł i wymiana w tym mrozie = zdjęcie rękawiczek przy już zimnych dłoniach. oczywiście wymieniłem. :D
Gewehr
| 17:07 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Fotki bardzo ładne. Miałeś zdrowie statyw targać:) Ja pojechałem na Starówkę, żeby z stamtąd parę zdjęć zrobić. Ale akumulatory mi padły w aparacie, wobec tego zrobiłem tylko jedno zdjęcie stadionu:(
lukasz78
| 13:48 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Ufff, dobrze że go w końcu otworzyli. Teraz czekam na pierwszy mecz, oby Legia-Wisła.
niradhara
| 09:06 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Dziękuję za poświęcenie się i zmarznięcie, bo dzięki temu mogłam zobaczyć takie świetne fotki :-)
surf-removed
| 01:10 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj W sumie, pewnie warto było, pooglądać fajerwerki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni