Rower:

wizyta na Pradze

Środa, 25 stycznia 2012 · dodano: 25.01.2012 | Komentarze 13

Rano standard, do pracy. Później jechałem na Pragę odebrać pakiet startowy na bieg. Przede mną pojechał Pawrozik, jak dojechałem to okazało się, że jeszcze jest na miejscu. Początkowo nic tego nie zapowiadało, bo przed wejściem pustki. Spryciarz wziął rower do środka. :)

Następnie pojechaliśmy razem na spotkanie, dołączyło kilka osób. Klimat zdecydowanie rowerowy. Jak wracałem i stałem na światłach na rondzie Waszyngtona to przypomniało mi się jak to kiedyś często rano sterczałem na przystanku, patrzyłem na poprzedni stadion (pozostałości) i budki przy ulicy, a słońce dopiero wschodziło. Wyglądało to niezbyt ciekawie a teraz taki ładny obiekt powstał. Naszło mnie na fotografowanie...
Nowy obiekt to wdzięczny temat do zdjęć. Przydałby się statyw i cięższy sprzęt.
Zrobiłem kilka zdjęć, ale że noc, że kompakt no to wiadomo. Należy dodać, że przed wykonaniem zdjęć nie mogłem zlokalizować aparatu. Myślałem, że został w pracy albo knajpie. Okazało się, że szukałem zbyt pobieżnie... :)

Stadion Narodowy © chrabu

Stadion z drugiej strony Wisły © chrabu

Słuchając radia podczas redagowania tego wpisu usłyszałem jak prowadzący odczytuje sms/maila od słuchaczki "Pozdrowienia dla mojego roweru. K(.../chyba Kati/)".
Kategoria MTB, 2012, <49km

| 17:47 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj kiepsko to wygląda
lukasz78
| 12:27 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Zobacz to:
Coraz mniej wierzę w to, że ten mecz się odbędzie :(
chrabu
| 12:25 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj to pewnie dlatego cisza w sprawie biletów
lukasz78
| 12:10 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Ja już jarałem się na mecz o superpuchar Legia-Wisła na tym stadionie, a tu wychodzi, ze nie wiadomo, czy mecz się odbędzie, bo mogą... nie zdążyć z położeniem murawy. No żenada lekka.
chrabu
| 20:35 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Jakoś ten poprzedni bajzel mnie nie przekonywał. Teraz na prawdę nie powinno być źle, tak jak napisał oelka, duża cześć powierzchni będzie wynajmowana, do tego imprezy. Chociaż z tymi imprezami w środku miasta to tak średnio. Widać co się dzieje na Bemowie jak jest jakiś koncert, a co dopiero tu.
Olimpiada to jednak inny rodzaj imprezy, a Grecy to... temat na odrębną dyskusję. Oprócz Narodowego każdy stadion jest wykorzystywany w piłce klubowej, pozostała infrastruktura też się przyda. A to czy była to dobra inwestycja okaże się dopiero za kilka lat.

Pep.. ohydna nazwa. Stadion na Ł3 jest jednak zdecydowanie mniejszym obiektem.
oelka
| 18:48 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Stadion X-lecia w obecnym wcieleniu będzie miał się nieźle bo tam jest masa pomieszczeń do wynajęcia. Poprzednik był tylko wałem z ziemi i gruzu, na którym zbudowano ławki.
chrabu
| 18:37 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj w PPP to u nas się bardzo mało robi.
Czytałem jakiś czas temu, że zarządzać ma jakaś duża firma, która ma spore doświadczenie w tej branży. Bodajże ma to nastąpić po ME.
| 17:50 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Na razie to teren budowy :P
Sportu będzie mało, nawet reprezentacja może nie grać. Zarządca to czołówka, więc obiekt nie powinien narzekać na brak dochodów.
Hipek
| 16:59 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Zarobi, oj zarobi. Tylko sportu na nim mało będzie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niece