Rower:Wheeler

uczelnia

Sobota, 21 stycznia 2012 · dodano: 21.01.2012 | Komentarze 6

Dzisiaj z jazdy, tylko dojazdy. Na uczelnie pojechałem i te słowa usłyszałem:
"Dzisiaj nie ma pogody na rower!" (ton pretensjonalny)
Tak przywitał mnie pracownik straży uczelnianej wydając numerek parkingowy.
Odrzekłem, że pogoda jak pogoda i poszedłem przypiąć maszynę.
Ten strażnik jest dość sympatyczny (nie zawsze widujemy się rano, pracują na zmiany), jego zwroty mają jakiś element troski. Kiedyś w piątek wieczorem był wielce zdziwiony, że przyjeżdżam na zajęcia jak inni już kończą. W sumie zawsze coś mówi, inni tylko bezgłośnie wydają numerki. ;)
Kategoria <49km, 2012, MTB

chrabu
| 21:39 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj 4km mam z domu na uczelnie. sam wydział jest w większości w jednym budynku, reszta blisko.
a sama uczelnia mała nie jest, trochę jest porozrzucana. :)
| 12:18 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj Szatnia jest, ale nie korzystam. Możliwa przebierka tylko w toalecie, a że to tylko 4km to pomijam tą czynność, bo zajmuję więcej czasu.niż sam dojazd.

Na parkingu teraz pustki, ale widać czasem pojedyncze jednostki.
W tygodniu trochę większy ruch. Jak było ciepło to na początku października prawie cały był zajęty (40 miejsc).
Teraz też siedzę na uczelni, ale ja zaoczny, to normalne.
chrabu
| 09:18 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj W sumie to już na uczelni. Tak, w porównaniu do parkingu dla samochodów ten dla rowerów jest bezpłatny. :)
Czy ja wiem czy często, na I stopniu na innej uczelni bywałem 2x częściej. Stypendium bym nie pogardził, ale wyniki zaliczeń pomimo, że pozytywne, nie są zadowalające.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala