Rower:Wheeler

breja^n

Piątek, 20 stycznia 2012 · dodano: 20.01.2012 | Komentarze 7

Poranna jazda pokazała, że wczorajsze początkowe pływanie to efekt roztopów. Nie ma w słowniku wystarczająco mocnych słów opisujących moje odczucia do zjawiska z tematu, czyli porannej brei do potęgi "n". Jechało mi się tragicznie, przyczepności zero, do tego wmordewind. Jechało to za duże słowo, czułem się jakbym stał w miejscu, strasznie statyczny był ten ruch do przodu, za to na boki dynamika prawie powalała na podłogę, dosłownie. Gleby nie zaliczyłem, ale nie mogłem sobie poradzić z tym zjawiskiem. Jak patrzyłem na innych to w miarę dzielnie się przez to przebijali, nie było widać problemów. Spuszczenie powietrzna też za dużo nie pomogło. W dodatku ta mokra paćka wszystko zapaskudziła (kaseta jak jeden biały stożek):

breja © chrabu

Na szczęście powrót odbywał się już w zdecydowanie lepszych warunkach, większość tego paskudztwa była już doszczętnie roztopiona. A na uczelnie bez bólu śmignąłem standardowo ulicą, więc jeszcze wygodniej. Podczas powrotu trochę prószyło, ale na jezdni dalej warunki były ok.

Jeszcze mocniej zaczęło padać po 20. Ja siedzę nad książkami, a tymczasem inni zajadają się pizzą i to można by rzec, tuż pod moim nosem. Słyszałem o bardzo dobrej jakości tamtejszych wyrobów, a jeszcze nigdy tam nie zawitałem. Tym bardziej nie obraziłbym się za jakieś info...
Kategoria <49km, 2012, MTB

chrabu
| 20:30 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj fakt, dość szeroka dziedzina. :)
| 10:25 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj anchor, logistka jest, bo rower traktuje jako główny środek transportu.

Che, bardziej chodziło mi o info na temat wspólnego jedzenia (w sensie spotkania), ale w tej sytuacji to rozumiem. W romantycznych kolacjach nie przeszkadzam. :p
CheEvara
| 22:46 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Info jest takie, że... MATKO, JAKI TEN ŚWIAT JEST MACIUPKI!
Prawiem z zydla się zsunęła, jak Olga do mnie podeszła;)

A pizza zajebcza tam jest, acz ja dziś skubnęłam tylko kawalutek siwemu-zgr;)

chrabu
| 22:16 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj O tak, po śniegu jeździło się przyjemnie.
Po tej jeździe byłbym całkowicie niezdatny, ale to było rano pod pracą. Do pracy jeżdżę w rowerowych ciuchach i przebieram się na miejscu. Na uczelnie mam blisko, więc jadę w "cywilu". Jadę po jezdni a ona zwykle jest czysta, czasem mokra, ale nie ma na niej brei, więc problemu nie ma. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa okimz