Rower:Wheeler

uczelnia

Niedziela, 15 stycznia 2012 · dodano: 15.01.2012 | Komentarze 9

Na uczelnie i z powrotem bez wrażeń, oprócz tego, że przez park po śniegu.
Od pewnego czasu wiedziałem, że hamulce z tyłu mi się kończą. Trzeba wymienić, więc kupiłem, ale weekend mocno edukacyjny. Nie zabierałem się za to wcześniej, bo chciałem jeszcze wymienić pancerze i linkę, a robienie czegoś po nocy nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza jak może jeszcze poczekać.

Wymieniłem co trzeba, teraz kultura pracy jest znacznie lepsza. Jednak powinienem zrobić to znacznie wcześniej bo na jednym klocku zaczęło przebijać coś błyszczącego z pod okładziny. :/
Efektywność tyłu nie była na dobrym poziomie, minimalnie lepiej było po ustawieniu jeszcze raz klocków, ale i tak starałem się ich nie używać.
Rozumiem, że wszystko się zużywa, ale trochę zdziwiło mnie tempo. Zmieniałem w sierpniu zeszłego roku ramiona, wraz z nimi były fabryczne klocki. Przetrwały trochę ponad 3k kilometrów. Klocki z przodu wymieniałem jeszcze wcześniej i one mają się dobrze, do tej pory, pierwotnie nawet pochodziły z tyłu (do wymiany ramion). Te same, tylko że na wymienne okładziny założyłem teraz z tyłu. Czas pokaże ile wytrzymają.
Kategoria <49km, 2012, MTB

chrabu
| 19:18 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj wcale się nie dziwię, też wolę jazdę po za miastem. jechać specjalnie do niego jak przyroda jest tak blisko to dopiero dziwadło. co innego jak trzeba coś załatwić .
odnośnie pieszych na ścieżkach to też nie ma co dramatyzować, wydaję mi się że i tak jest poprawa i całkiem dobrze się jeździ, a to że jest jakaś anomalia raz na jakiś czas, gdzie jej nie ma.
| 17:42 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj W końcu z Łomianek do W-wy jest rzut beretem. :)
DDR i piesi to temat na osobną historię, ale faktycznie, wolna jazda jest czasem wskazana. dlatego tam gdzie mogę jeżdżę ulicami, ale świateł to i tak nie wyklucza.
chrabu
| 12:47 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj anchor Cruisery wyglądają fajnie, czasem w lato mijałem w drodze do pracy. Zastanawiam się tylko jak z wygodą podróży i efektywnością pedałowania. W lato faktycznie jest więcej innych rowerów, sporo holendrów, szosówek, itp. Jednak osoba na mtb na pewno nie wygląda jak dinozaur. :D

lukasz78 muszę się zgodzić, widok ładny. nawet mam sąsiadkę w bloku, która takowy sprzęt posiada. niestety holender więcej stoi na balkonie niż służy. to chyba taki element ekspozycji w przerwie na papieroska...
lukasz78
| 10:58 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Ja tam jestem wierny trekkingom, ale faktycznie w miesiącach jesienno-zimowych MTB chyba w Wawie przeważają. Za to na wiosnę wyjeżdżają masowo na miasto panienki na holendrach i to jest autentycznie fajny widok :)
chrabu
| 20:02 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Bardzo dobrze, zwłaszcza, na dziurawych ścieżkach i drogach. Ja w większości jeżdżę z bagażnikiem i sakwą, więc pełni rolę typową miejską. Do tego tego celu lepszy byłby jakiś cross/treking, ale mam już MTB, więc dzielnie służy. A po zdjęciu całych tych zbędnych ciężarów można zapuścić się na jakieś bezdroża, w las. Gruba opona (swego czasu jeździłem na semi-slickach, ale wróciłem do opon o agresywniejszym bieżniku) jednak jest przydatna, zwłaszcza jak popada. Teraz jak będzie śnieg ma to korzystny wpływ na jazdę po mieście.

A samo MTB w Warszawie, widok wcale nie rzadki, wręcz przeciwnie, jeden z najczęściej spotykanych typów rowerów. Często nie jest wykorzystywany zgodnie ze swoim przeznaczeniem, ale jednak używany przez większość, pewnie ze względu na uniwersalność.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa palne